Heipat taas.. Talvi tekee kovasti tuloaan, Nemi on vielä ollut väliaikaisista lumista ja jäistä ihan ihmeissään, aina niin kauan kun niitä on kestänyt.. Kovasti tykkää pakkasellakin pinkoa vaikka välillä vähän varpaita paleltaakin..

1093015.jpg  1093022.jpg

Ja taas nemi on onnistunut näyttämään "kyntensä" ollessaan Kalannissa Onskun seurassa.. Alan muuten epäillä että viirotus tosiaan johtuu seurasta, koska ei Nemi kotona ollenkaan... ;) Eli taas oli käyty päydällä useampaan otteeseen silputettu meikkitarvikkeita, pyyhekumia, ja myös juustohöylä.. Olin myös jättänyt järkkärikameran siihen pöydälle, mut fixu koira sinänsä kun ei ollut siihen koskenut, toisin kuin aikoinaan äitin PowerShotin tarkenninta piti vähän muotoilla uudestaan.. :) 

Tässä taas kerran kuvailin Nemin touhuja ja tuli hupaisa kuva ku sylihimo pääsi yllättämään..1093243.jpg

Jooh, mut eipä tässä taas ihmeempiä.. MUIH!